Regulamin Black Friday 2022
Niniejszy regulamin określa warunki akcji promocyjnej o nazwie „Black Friday” (zwanej dalej „akcja”). Organizatorem akcji jest 4ride sp. z o.o. spółka komandytowa z siedzibą na ul. Pokoju 17, 40-859 Katowice, NIP: 634-292-31-65. Poniższy regulamin jest jedynym dokumentem, określającym przebieg akcji oraz wszystkie jej następstwa. Wzięcie udziału w akcji Black Friday, czyli dokonanie zakupu towaru w określonym terminie i na określonych warunkach, jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego regulaminu.
1. Zasady akcji Black Friday i jej przebieg
-
Przedmiotem akcji jest umożliwienie klientom dokonania zakupu towarów w obniżonej cenie.
-
Akcja obowiązuje w przypadku zakupów na stronie internetowej oraz w salonach stacjonarnych
-
Akcja trwa od 17 do 27 listopada 2022 roku
-
Uczestnikiem akcji promocyjnej są osoby fizyczne zdolne do czynności prawnych polegających na dokonywaniu zakupów w sklepie internetowym lub sklepie stacjonarnym
-
Cena produktów, biorących udział w akcji, zostanie na stronie internetowej obniżona o odpowiednią wartość procentową
-
W przypadku zakupów w salonach stacjonarnych, rabat naliczany jest przez pracownika sklepu
-
Przy zakupach stacjonarnych w jednym z salonów 4ride.pl, chcąc zakupić towar spoza oferty dostępnej na ekspozycji klient zobowiązany jest do wpłaty 100% zaliczki w momencie zamawiania towaru.
-
Wzięcie udziału w akcji polega na dokonaniu zakupu w sklepie internetowym lub sklepie stacjonarnym, towaru o obniżonej cenie
2. Wykluczenia
-
Niektóre produkty mogą nie być objęte promocją. Ich cena na stronie nie zostanie obniżona. W salonach stacjonarnych, informacji o wykluczeniach udziela pracownik.
-
Akcja nie łączy się z innymi promocjami oraz kodami, np. z kodem urodzinowym
- Rabat nie obejmuje kart podarunkowych
-
Rabat udzielany jest wyłącznie na produkty, nie obejmuje on ewentualnych kosztów dostawy towaru
-
Jeśli z powodu błędu systemu, naliczony rabat będzie wyższy niż ten, obowiązujący w trakcie akcji Black Friday, sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji takiego zamówienia
-
W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w punkcie 4, pracownik sklepu skontaktuje się z klientem w celu ustalenia sposobu rozwiązania
3. Ograniczenia
-
Ze względu na planowaną zwiększenie zainteresowania ofertą sklepu internetowego, czas realizacji zamówień może ulec wydłużeniu.
-
Część produktów dostępnych na stronie, dostępna jest w ograniczonej ilości. W przypadku braku dostępności, z powodu większej ilości zamówień, będą one realizowane w kolejności chronologicznej, do wyczerpania zapasów towaru
-
Organizator zastrzega sobie prawo do wstrzymania możliwości realizacji zamówienia, w przypadku niewystarczającej ilości produktów
4. Postanowienia Końcowe
-
Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w powyższym regulaminie bez uprzedniego informowania uczestników
-
W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i inne przepisy prawa.
-
Spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora
5. Reklamacje
-
Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania akcji Black Friday, klienci winni zgłaszać na piśmie w czasie jej trwania, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia złożenia zamówienia.
-
Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie wywołuje skutków prawnych.
-
Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
-
Reklamacja powinna być przesłana listem poleconym na adres Organizatora z dopiskiem “Reklamacja: akcja BF"
-
Reklamacje rozpatrywane będą pisemnie w terminie 30 dni.