Regulamin programu lojalnościowego "4ride+" obowiązujący od 23.07.2025r.
1. Postanowienia ogólne1.1. Organizatorem Programu Partnerskiego zwanego dalej „Programem” jest Grupa RRmoto Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Szosa Bydgoska 60a, 87-100 Toruń, zwane dalej Organizatorem.1.2. Program ma charakter wewnętrznego programu Organizatora.1.3. Celem Programu jest wyodrębnienie grupy stałych Klientów, zwanych dalej Uczestnikami poprzez zaoferowanie im wartości dodanej w podziękowaniu za ich przywiązanie do 4ride.1.4. Uczestnictwo w Programie oraz udostępnianie danych osobowych na potrzeby Programu jest całkowicie dobrowolne, jednak konieczne do wzięcia udziału w Programie i ewentualnego otrzymania wartości dodanej, o której mowa w pkt 1.3 powyżej.1.5. Program funkcjonuje od miesiąca sierpnia 2022 roku i funkcjonować będzie przez czas nieokreślony, do odwołania przez Organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia działalności Programu w dowolnym momencie o czym poinformuje Uczestników na stronach internetowych Organizatora z czterotygodniowym wyprzedzeniem.1.6. Korzyści wynikające z Programu nie podlegają wymianie na gotówkę.2. Gromadzenie punktów2.1. Program funkcjonuje w oparciu system gromadzenia punktów partnerskich.2.2. Punkty partnerskie uprawniają do korzystania ze specjalnej, aktualnej w danym momencie oferty cenowej i rabatowej na towary dostępne na www.4ride.pl.2.3. Programu Partnerski uprawnia do gromadzenia złotówek po każdym dokonanym zakupie2.4. Złotówki gromadzone są w przeliczeniu: 2% wartości każdego zamówienia trafia na konto uczestnika.2.5. Punkty gromadzone są na indywidualnych kontach Uczestników.2.6. Identyfikację Uczestnika w Programie Partnerskim umożliwia adres e-mail podawany podczas każdego składania zamówienia.2.7. Organizator może organizować akcje marketingowe, które będą związane z programem lojalnościowym, o czym uczestnicy będą każdorazowo informowani.2.8. Informację na temat ilości zgromadzonych punktów można znaleźć na stronie 4ride.pl, w indywidualnym panelu klienta.2.9. Organizator zastrzega sobie prawo do anulowania przyznanych punktów w przypadku zwrotu towarów zakupionych przez Uczestnika, również w przypadku przypuszczenia, iż punkty zostały przyznane przez pomyłkę.2.10 Uczestnik ma możliwość uzyskania dodatkowych środków, poprzez ocenianie zamówionych produktów. Za ocenę w formie gwiazdek uczestnik otrzymuje 2 zł, za zdjęcie ocenianego produktu wykonane samodzielnie, dodatkowe 3 zł3. Adresaci programu3.1. Uczestnikiem Programu może być osoba fizyczna, wyłącznie pełnoletnia, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych.3.2. Uczestnik Programu podaje swoje dane osobowe, niezbędne do prawidłowej realizacji Programu i winien wyrazić zgodę na ich przetwarzanie przez 4ide.pl w celach marketingowych oraz związanych z Programem. Zgoda ta nie jest obowiązkowa, jednak jest konieczna do wzięcia udziału w Programie i do ewentualnego otrzymania wartości dodanej, o której mowa w pkt 1.3 powyżej.3.3. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia Uczestnika z Programu ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli: Uczestnik nie przestrzega Regulaminu Programu, podał nieprawdziwe dane, podawał się za inną osobę, jeżeli Uczestnik zażądał zaprzestania przetwarzania danych osobowych lub zgłosił sprzeciw w zakresie ich przetwarzania.3.4. W przypadku śmierci Uczestnika Programu wygasa jego uczestnictwo w Programie.4. Realizacja punktów4.1. 2% wartości każdego zamówienia gromadzi się na koncie klienta.4.2. Chcąc wykorzystać zgromadzone złotówki, należy złożyć zamówienie na stronie 4ride.pl i na etapie koszyka wybrać opcję "Odbierz rabat"4.3. W przypadku rezygnacji z wybranej oferty, gdy wymagana liczba punktów została odjęta z konta , nie ma możliwości przywrócenia punktów.4.4. Punkty można wykorzystać po 14 dniach od daty realizacji zamówienia, za które punkty zostały naliczone.5. Reklamacje5.1. W celu złożenia reklamacji dotyczącej ilości przyznanych punktów Uczestnik Programu powinien zgłosić się do pracownika 4ride wraz z dowodem zakupu potwierdzającym dokonanie transakcji.5.2. Reklamacje powinno się zgłaszać w terminie 14 dni od dnia zdarzenia uzasadniającego daną reklamację. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od dnia otrzymania danego zgłoszenia.5.3. Prawo do składania reklamacji przysługuje jedynie Uczestnikom Programu.6. Postanowienia końcowe6.1. Postanowienia niniejszego Regulaminu obowiązują wszystkich Uczestników Programu.6.2. Organizator dokonuje zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie jednostronnie powiadamiając Uczestników o zmianach na 7 dni przed ich wejściem w życie poprzez umieszczenie nowej treści Regulaminu na stronach internetowych www.4ride.pl .
