Zwroty i wymiana
Termin wymiany i zwrotu
Dokonując zakupów w naszym sklepie, masz możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni. Jeśli chcesz wymienić towar, możesz to zrobić w ciągu 100 dni od daty dostarczenia zamówienia.
Chcesz dokonać zwrotu lub wymiany towaru?
Zalogowani klienci mogą skorzystać z darmowego zwrotu oraz wymiany.
W tym celu należy zalogować się na swoje konto na naszej stronie. Następnie wchodząc w swój panel użytkownika, wybieramy opcję "Dodaj zwrot". Następnie uzupełniając dane, generujemy etykietę, którą nalezy nakleić na przesyłkę ze zwracanym lub wymienianym towarem.
Jeśli nie posiadasz konta na naszej stronie lub zamówienie zostało złożone bez zalogowania, możesz odesłać do nas towar na własny koszt, w następujący sposób:
Uzupełnij formularz zwrotu/wymiany i dołącz do niego dowód zakupu.
Jeśli kupiłeś więcej niż jedną rzecz, nie martw się,
odeślemy dokument w formie elektronicznej
Umieść dokumenty w paczce razem ze zwracanym lub wymienionym towarem.
Pamiętaj, żeby odpowiednio zabezpieczyć przesyłkę,
chcemy, aby towar był bezpieczny w trakcie podróży.
Wyślij przesyłkę na adres:
4ride.pl dział zamówień
ul. Kościuszki 227
40-650 Katowice
tel. 508 200 072
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (4ride sp. z o.o. spółka komandytowa, ul. Pokoju 17, 40-859 Katowice; NIP: 634-292-31-65; KRS 0000755936, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym, zamowienia@4ride.pl, Telefon: 508 200 072) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną) lub poprzez uzupełnienie formularza zwrotu/wymiany i odesłanie go wraz z towarem na w.w. adres. Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Zwroty i wymiany towarów zakupionych w sklepie internetowym 4ride.pl nie są realizowane w salonach stacjonarnych.
W każdym wypadku niezbędne jest dołączenie do przesyłanego zwrotu. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (4ride sp. z o.o. spółka komandytowa, ul. Pokoju 17, 40-859 Katowice; NIP: 634-292-31-65; KRS 0000755936, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym, zamowienia@4ride.pl, Telefon: 508 200 072) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), do 14 dni roboczych od dnia, w którym otrzymaliśmy zwracany towar.
Zwrotu płatności dokonamy w formie przelewu na podane przez Państwa konto bankowe, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.